Hoe rot een ervaring ook geweest is, we kunnen geen adverteerder verwijderen op basis van een e-mail zonder concrete aanwijzingen.
We snappen dat dit oneerlijk aanvoelt en we zouden het zelf soms ook anders zien, maar iedereen zou elkaar dan zomaar zwart kunnen maken en concurrenten elkaar heel makkelijk van de site af kunnen mailen.
Dat wil niet zeggen dat het melden van een vervelende ervaring bij ons zinloos is.
Probeer indien mogelijk aan je melding van oplichting ook altijd relevant bewijsmateriaal toe te voegen.
Wat is relevant bewijsmateriaal?
Relevant bewijsmateriaal is bewijsmateriaal waaruit blijkt dat je bent opgelicht.
Tot relevant bewijsmateriaal behoren:
- E-mails en / of screenshots van Whatsapp gesprekken waaruit blijkt dat je bent opgelicht.
- Betaalbewijzen. (b.v. een screenshot van een overboeking en/of betaalbevestiging)
Het is voor ons erg belangrijk relevant bewijsmateriaal te ontvangen, dit helpt ons namelijk sneller en concreter passende maatregelen te nemen tegen de oplichter.