Als je bent opgelicht door een adverteerder, meld dit dan bij ons. Zorg er wel voor dat je het advertentienummer hebt, anders kunnen we je melding niet registreren. Wanneer een advertentie inmiddels verwijderd is na oplichting, kunnen wij de melding helaas niet meer registreren.
Elke melding die wij ontvangen wordt serieus in behandeling genomen. Zodra wij aanleiding zien, zullen we stappen ondernemen. Hierover doen wij echter nooit verdere uitingen, maar het spreekt voor zich dat wij ook baat hebben bij betrouwbare adverteerders.
Stuur je melding via het klantenserviceformulier of stuur een e-mail naar [email protected]. Beschrijf zo uitgebreid mogelijk wat er is gebeurd, geef ons zo veel mogelijk informatie zoals adresgegevens, namen, etc. en stuur evt. bewijs mee, zoals e-mails en/of screenshots van Whatsapp gesprekken. (Via het klantenserviceformulier is het niet mogelijk om bijlages mee te sturen.) Bewaar in ieder geval alles wat als bewijs zou kunnen dienen. Wij zullen de door jou gemelde gegevens discreet behandelen en nooit aan derden geven.
Meldingen zonder enige onderbouwing nemen wij niet in behandeling. Het is ook niet nodig om een adverteerder meer dan een keer te melden. Ons team is gespecialiseerd in het filteren en beoordelen van meldingen. Het doen van valse meldingen kan resulteren in een (tijdelijke) ban voor jou.
We adviseren ook altijd om aangifte te doen bij de politie.